Εκπαιδευτικά προγράμματα
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
«Ποιος Έκλεψε Το Ουράνιο Τόξο;»
Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα, Μαρία Καζέλα
Σκοπός του προγράμματος «Ποιος έκλεψε το Ουράνιο
Τόξο» είναι να συμβάλει στην κατανόηση εννοιών και συναισθημάτων που
συνδέονται με τις Αξίες της Φιλίας και της Αγάπης και στη συνειδητοποίηση των
αξιών αυτών, ως απαραίτητων στοιχείων για μια ομαλή ευτυχισμένη κοινωνική ζωή.
Ειδικότεροι στόχοι είναι τα παιδιά:
α. Να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα συναισθήματα των ηρώων και να
αναπτύξουν ενσυναίσθηση.
β. Να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στη φιλία και να προσπαθούν να
συνάπτουν φιλικές σχέσεις με τους άλλους.
γ. Να αναπτύξουν δεξιότητες για την έναρξη και λειτουργία των κοινωνικών
σχέσεων (βοηθώ, μοιράζομαι, νοιάζομαι).
δ. Να δείχνουν και να εκφράζουν το νιάσιμο τους για τα συναισθήματα των άλλων
παιδιών και να βοηθούν άλλα παιδιά όταν χρειάζονται την βοήθεια τους.
Μεθοδολογία: Αφήγηση, Θεατρικό
Παιχνίδι, Υπόδυση Ρόλων, Τεχνικές
Εκπαιδευτικού Δράματος,
Μουσικοκινητική έκφραση-Χορός.
Χρόνος: 60 λεπτά
Μέγεθος Ομάδας: 25-30 παιδιά
Περιεχόμενο Προγράμματος:
Παιδιά, παιχνίδια, γέλιο, φιλία, αγάπη και το Ουράνιο τόξο στη μέση, σε ένα τρελό πανηγύρι χαράς! Κάποιος όμως ζήλεψε αυτή τη χαρά, αυτή τη φιλία και έκλεψε το Ουράνιο τόξο. Ποιος αλήθεια να’ ναι αυτός; Και τι μεγάλες πατούσες είναι αυτές;
Αλήθεια, τι θα κάνουν τα παιδιά για να πάρουν πίσω το φίλο τους το Ουράνιο Τόξο;
Η Ευθαλία η Κουκουβάγια θα γίνει ο οδηγός της ομάδας στο ταξίδι αυτό. Τα παιδιά σε ρόλο Σπουδαίων Βοηθών και εμπλεκόμενα μέσα από τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος θα ξεκινήσουν το ταξίδι της αναζήτησης με απώτερο στόχο να ελευθερώσουν το φίλο τους, που όπως ανακαλύπτουν στη διάρκεια του ταξιδιού, έκλεψε ο δράκος. Ο δρόμος δεν θα είναι εύκολος γιατί ο δράκος τους στήνει διάφορες παγίδες. Τα παιδιά αναπτύσσοντας συνεργασία και αλληλοβοήθεια, με πίστη στη φιλία και την αγάπη που τους συνδέει, θα καταφέρουν να ξεπεράσουν τα εμπόδια και να ελευθερώσουν το ουράνιο τόξο.
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
Γιατί να είμαι διαφορετικός;
Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα, Μαρία Καζέλα
Σκοπός του Προγράμματος είναι η ανάπτυξη θετικής στάσης απέναντι στη
Διαφορετικότητα, καλλιεργώντας το σεβασμό στο διαφορετικό, το σεβασμό στον
συνάνθρωπο, τη δικαιοσύνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Ειδικότεροι στόχοι είναι τα παιδιά:
α. Να σέβονται και να εκτιμούν ατομικές, φυσικές, πολιτισμικές διαφορές και τις
ανάγκες των άλλων ανθρώπων.
β. Να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται διαφορετικές πρακτικές και συνήθειες των
άλλων παιδιών.
γ. Να αναπτύξουν το σεβασμό και την αυτοεκτίμηση και την ενσυναισθητική
αλληλεπίδραση με τους ανθρώπους από διαφορετικά υπόβαθρα.
δ. Να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη και την ικανότητα
επίλυσης ζητημάτων που αφορούν την προκατάληψη.
ε. Να αναπτύξουν στρατηγικές για την αντιμετώπιση δύσκολων
καταστάσεων και υποστήριξης του εαυτού τους αλλά και των
άλλων παιδιών
στ. Να συνειδητοποιήσουν ότι όλα τα άτομα είναι ίσα.
Μεθοδολογία: Θέατρο, Υπόδυση Ρόλων, Αλληλεπιδραστική
Αφήγηση, Κινητική έκφραση
Χρόνος: 60 λεπτά
Μέγεθος ομάδας: 25 παιδιά και άνω.
Περιεχόμενο Προγράμματος: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πραγματεύεται το ζήτημα της ∆ιαφορετικότητας και της Πρόληψης του Σχολικού Εκφοβισμού. «Γιατί να είμαι διαφορετικός αναφώνησε ο Σκάτζο, ο μικρός σκατζόχοιρος! Θα φύγω μακριά από τις κοροϊδίες και τα πειράγματα των άλλων. Θα πάω να βρω το μάγο Αλλαξάν να με μεταμορφώσει, να με κάνει όμορφο, δυνατό και μοναδικό! «Πρόσεχε Σκάτζο του είπε η αλεπού, γιατί στο δάσος κυκλοφορεί το Τέρας της λίμνης»! Γιατί να είμαι διαφορετικός αναφώνησε ο Λόχαν, το τέρας της Λίμνης. Γιατί να μη με θέλει κανείς; Γιατί μόλις με βλέπουν να φεύγουν όλοι μακριά μου; Σ’ αυτό το ταξίδι αναζήτησης του εαυτού τους οι δύο μικροί ήρωες θα γίνουν τελικά φίλοι και με τη βοήθεια του μάγου Αλλαξάν θα διαπιστώσουν πόση δύναμη έχουν μέσα τους και πόσο ξεχωριστός είναι ο κάθε ένας τους, ξαναβρίσκοντας την χαμένη αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση τους».
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
Τα Χριστούγεννα του Σκάντζο
(Διασκευή του προγράμματος «Γιατί να είμαι διαφορετικός» σε φόντο
Χριστουγεννιάτικο!)
Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα, Μαρία Καζέλα
Σκοπός του Προγράμματος είναι η ανάπτυξη θετικής στάσης απέναντι στη
Διαφορετικότητα, καλλιεργώντας το σεβασμό στο διαφορετικό, το σεβασμό στον
συνάνθρωπο, τη δικαιοσύνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Ειδικότεροι στόχοι είναι τα παιδιά:
α. Να σέβονται και να εκτιμούν ατομικές, φυσικές, πολιτισμικές διαφορές και τις
ανάγκες των άλλων ανθρώπων.
β. Να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται διαφορετικές πρακτικές και συνήθειες των
άλλων παιδιών.
γ. Να αναπτύξουν το σεβασμό και την αυτοεκτίμηση και την ενσυναισθητική
αλληλεπίδραση με τους ανθρώπους από διαφορετικά υπόβαθρα.
δ. Να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη και την ικανότητα
επίλυσης ζητημάτων που αφορούν την προκατάληψη.
ε. Να αναπτύξουν στρατηγικές για την αντιμετώπιση δύσκολων
καταστάσεων και υποστήριξης του εαυτού τους αλλά και των
άλλων παιδιών
στ. Να συνειδητοποιήσουν ότι όλα τα άτομα είναι ίσα.
Μεθοδολογία: Θέατρο, Υπόδυση Ρόλων, Αλληλεπιδραστική
Αφήγηση, Κινητική έκφραση
Χρόνος: 60 λεπτά
Μέγεθος ομάδας: 25 παιδιά και άνω.
Περιεχόμενο Προγράμματος:Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα!
Όλα τα ζώα του δάσους είναι χαρούμενα! Μόνο ο Σκάντζο, ο μικρός
σκαντζόχοιρος είναι λυπημένος. Γιατί να είμαι διαφορετικός; σκέφτεται πάλι! Είναι
Χριστούγεννα κι εγώ δε νιώθω καμιά χαρά! Δεν μπορώ άλλο, θα φύγω μακριά απ’
όλους. Θα πάω να βρω το μάγο Αλλαξάν να με μεταμορφώσει, να με κάνει
όμορφο, δυνατό και μοναδικό! «Πρόσεχε Σκάτζο του είπε η αλεπού, είναι
γιορτινές μέρες και στο δάσος κυκλοφορεί το Τέρας της λίμνης»! Γιατί να είμαι
διαφορετικός, είπε ο Λόχαν, το τέρας της Λίμνης. Γιατί να μη με θέλει κανείς; Γιατί
μόλις με βλέπουν να φεύγουν όλοι μακριά μου;
Σ’ αυτό το ταξίδι αναζήτησης του εαυτού τους οι δύο μικροί ήρωες θα γίνουν
τελικά φίλοι και με τη βοήθεια του μάγου Αλλαξάν και των μικρών παιδιών θα
διαπιστώσουν πόση δύναμη έχουν μέσα τους και πόσο ξεχωριστός είναι ο καθένας
τους!». Αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι αλήθεια ξεχωριστά για το Σκάντζο και τον
Λόχαν!
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
Το Κανόνι και η Παπαρούνα
Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα
Σκοπός του προγράμματος είναι να κατανοήσουν τα παιδιά τις έννοιες του
Πολέμου και της Ειρήνης και να συνειδητοποιήσουν τις διαφορές μεταξύ των
εννοιών.
Ειδικότεροι στόχοι είναι τα παιδιά:
α. Να αναγνωρίζουν και να συνειδητοποιούν τις επιπτώσεις του πολέμου στη ζωή
των ανθρώπων.
β. Να συνειδητοποιήσουν τις μικρές χαρές της καθημερινής ζωής σε μια ειρηνική
εποχή και να τις απολαμβάνουν.
γ. Να αναπτύξουν θετική στάση για προάσπιση της ειρήνης.
δ. Να βρίσκουν τρόπους και να επιλύουν συγκρούσεις στην
καθημερινή τους ζωή.
Μεθοδολογία: Αφήγηση, Κουκλοθέατρο, Εμψύχωση Κούκλας,
Θεατρικό Παιχνίδι, Υπόδυση Ρόλων, Τεχνικές Εκπαιδευτικού
Δράματος, Μουσικοκινητική έκφραση-Χορός, εργασία σε
ομάδες.
Χρόνος: 60 λεπτά
Μέγεθος Ομάδας: 25-30 παιδιά
Περιεχόμενο Προγράμματος:Ένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα που επεξεργάζεται τις έννοιες του Πολέμου
και της Ειρήνης, αναδεικνύοντας την Ειρήνη ως ένα από τα ύψιστα
ανθρώπινα αγαθά.
“Ο Παύλος και η Μαρία επισκέπτονται το Πολεμικό Μουσείο. Κατά τη
διάρκεια της περιήγησης τους κάτι περίεργο συμβαίνει!
Συναγερμός! Συναγερμός! Έξαλλος ο φύλακας του Μουσείου φωνάζει
τρέχοντας. Αλήθεια ποιον κυνηγά;
Μια μικρή παπαρούνα δραπετεύει από τη μαυρίλα ενός πολεμικού πίνακα και για να γλυτώσει κρύβεται στην κάννη του Κανονιού! Έξαλλο το Κανόνι με τη μικρή
ξεδιάντροπη παπαρούνα που στρογγυλοκάθισε στην περήφανη κάννη του και
τολμά να του μιλάει για την Ειρήνη. Ακούς να μιλάει για Ειρήνη!
Στη μάχη προστίθενται το Σπαθί του 21, το Ντουφέκι του ’40 και μια Βίδα,
χειροβομβίδα!!
Θα μπορέσει λέτε η μικρή παπαρούνα με τη βοήθεια των Σπουδαίων βοηθών
να πείσει τα όπλα και ν’ αφήσουν τον Πόλεμο και ν΄ αγκαλιάσουν την Ειρήνη;”
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
Στου καρναβαλιού το ρυθμό, ελεύθερα ψηλά πετώ,
μ’ έναν χαρταετό.
Σκοπός του Προγράμματος:
- Να έρθουν σε επαφή με την πολιτισμική κληρονομιά και τις πολιτισμικές πρακτικές της πατρίδας τους.
- Να συμμετέχουν και να αναγνωρίζουν την αξία κοινωνικών δραστηριοτήτων με στόχο την προσφορά στον πολιτισμό και στη διατήρηση των εθίμων της πατρίδας τους.
- α. Να γνωρίσουν βασικά έθιμα της πατρίδας τους αναφορικά με τη γιορτή της Αποκριάς.
- β. Να εκφραστούν πολυτροπικά μέσω της αναβίωσης παραδοσιακών εθίμων της Αποκριάς.
- γ. Να συνειδητοποιήσουν τη σημασία του γέλιου και της χαράς και να τα αντλούν από μικρές καθημερινές στιγμές της ζωής τους.
Στου καρναβαλιού το ρυθμό, ελεύθερα ψηλά πετώ, μ’ έναν χαρταετό!
Φέτος στη γιορτή της Αποκριάς ένας ονειροπόλος χαρταετός θα προσπαθήσει να πετάξει ελεύθερος ψηλά στον ουρανό!
Με πίστη στ’ όνειρό του και οδηγό την τόλμη του, θα αναζητήσει μια χώρα-σύμβολο, μια χώρα όπου όλοι ζουν ελεύθεροι, συνυπάρχουν αρμονικά και απολαμβάνουν τη χαρά και την αγάπη!
Άραγε μόνο στη χώρα των πουλιών ξέρουν να ζουν ελεύθερα και χαρούμενα;
Ή μήπως και οι άνθρωποι όταν ενωθούν και πλησιάσουν ο ένας τον άλλον, όλα αλλάζουν;
Τα έθιμα της Αποκριάς επιβάλλουν αυτό το σμίξιμο, και τα πουλιά ταξιδεύοντας σε μέρη της Ελλάδας, θα δείξουν στο μικρό χαρταετό πως και στη χώρα των ανθρώπων υπάρχει χαρά και ελευθερία, αρκεί να έχουμε τα μάτια και τα φτερά της καρδιάς μας ανοιχτά προς τους άλλους!
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
Μ ε α Γ ά π η …
Συγγραφή: Ελένη Κάκκαλου, Κατερίνα Καζέλα
Προτείνεται και για Καλοκαιρινή γιορτή
Σκοπός του προγράμματος:
- Να αντιλαμβάνονται την έννοια της αγάπης, της προσφοράς, της γενναιοδωρίας και της συνύπαρξης και να τις υιοθετούν στη ζωή τους
Ειδικότεροι στόχοι:
α. Να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματα της αγάπης, της χαράς, της μοναξιάς και της αποδοχής και να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση τους
β. Να αναπτύξουν την έννοια της προσφοράς αγάπης και φροντίδας στους άλλους
γ. Να υιοθετούν τρόπους στην καθημερινότητα τους για να εκφράζουν ποικιλοτρόπως τα συναισθήματα της αγάπης
Μεθοδολογία: Αλληλεπιδραστική αφήγηση, Θέατρο, Υπόδυση Ρόλων, Κινητική Έκφραση- Χορός, Ποίηση-Απαγγελία
Χρόνος: 60 λεπτά
Μέγεθος Ομάδας: 25 παιδιά και άνω.
Περιεχόμενο Προγράμματος: (διασκευή «Ο Εγωιστής Γίγαντας» Όσκαρ Ουάιλντ»
«Πάρε αυτή τη ζωγραφιά ψιθύρισε το κορίτσι στο γίγαντα. Άνοιξε την καρδιά σου και δες πόσο όμορφος μπορεί να γίνει ξανά ο κήπος σου…με αγάπη…
Τι είναι η αγάπη; Ρώτησε ο γίγαντας.
Εάν θες κι εσύ να μάθεις, έλα να ζωντανέψουμε μαζί τον πιο όμορφο κήπο της Γης. Να φυτέψουμε σε όλες τις καρδιές αγάπη, να δώσουμε στα παιδιά φωνή!
Να βιώσουμε μαζί το δρόμο προς την αγάπη και να αντιληφθούμε με ένα μοναδικό τρόπο τη δύναμη της και πως μπορεί να μεταμορφώσει τον κόσμο γύρω»΄
Προτείνεται και για ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ στο σχολείο σας με την ενεργή θεατρική συμμετοχή των παιδιών.
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
Συναγερμός στο Μουσείο Συναισθημάτων
Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα, Μαρία Καζέλα
Σκοπός του Προγράμματος είναι η ανάπτυξη των
κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών
Ειδικότεροι Στόχοι είναι τα παιδιά:
α. Να αναγνωρίζουν, να εκφράζουν και να κατανοούν τα συναισθήματα τους
β. Να αναπτύξουν δεξιότητες ενσυναίσθησης
γ. Να αναπτύξουν δεξιότητες διαχείρισης και ελέγχου των συναισθημάτων
Μεθοδολογία: Αλληλεπιδραστική αφήγηση, Θέατρο, Υπόδυση Ρόλων, Εργασία σε ομάδες
Χρόνος: 60 λεπτά
Μέγεθος Ομάδας: 25-30 παιδιά
Περιεχόμενο Προγράμματος:Ακούσατε, ακούσατε, μικροί, μεγάλοι και δέκα
παπαγάλοι! Το Μουσείο Συναισθημάτων ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες του και να υποδεχτεί όλους σας την Κυριακή στις 11 το πρωί. Ατομικές Προσκλήσεις έχουν ήδη αποσταλεί ταχυδρομικώς! Ποιος όμως δεν έχει προσκληθεί; Ποιος τόλμησε να ξεχάσει τη Μάγισσα Τρικλοανακατώστρα από αυτή τη μεγάλη γιορτή; Ποιος είδε τη Μάγισσα και δεν την φοβήθηκε όταν ανακάλυψε ότι έμεινε χωρίς πρόσκληση; Στο Μουσείο Συναισθημάτων επικρατεί πανικός. Η Μάγισσα Τρικλοανακατώστρα μπήκε κρυφά και έμπλεξε τα συναισθήματα στους πίνακες του Μουσείου. Η Χαρά κλαίει, η Λύπη γελά, ο Φόβος ατρόμητος περπατά και ο Θυμός αμέριμνα χαμογελά; Και ένας φύλακας σε έξαλλη κατάσταση κλαίει και οδύρεται για τη μεγάλη συμφορά.
Τα παιδιά σε ρόλο Σπουδαίων Βοηθών αναλαμβάνουν δράση και γίνονται
ερευνητές Τέχνης για να επαναφέρουν τους πίνακες του Μουσείου στην αρχική
τους μορφή. Θα τα καταφέρουν άραγε;
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
Μάγισσα Τρικο-Τρικολό, πού είναι του Αϊ Βασίλη το ΧΟΧΟ;
Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα, Μαρία Καζέλα
Σκοπός του Προγράμματος:
– Να αναπτύξουν συναισθήματα αγάπης, καλοσύνης, αδελφοσύνης και
συμπόνιας για το συνάνθρωπο.
– Να αντιληφθούν το νόημα των Χριστουγέννων και να υιοθετούν στάσεις και
συμπεριφορές που εκφράζονται μέσα από αυτό, στην καθημερινή τους ζωή.
Ειδικότεροι Στόχοι:
α. Να αντιλαμβάνονται την έννοια της προσφοράς και της γενναιοδωρίας και να τις
υιοθετούν στη ζωή τους
β. Να συνειδητοποιήσουν τη σημασία του γέλιου και της χαράς στη ζωή μας
γ. Να υιοθετούν θετική στάση απέναντι στις δυσκολίες και το απροσδόκητο της
ζωής
Μεθοδολογία: Αλληλεπιδραστική αφήγηση, Θέατρο,
Υπόδυση Ρόλων, Κινητική Έκφραση
Χρόνος: 60 λεπτά
Μέγεθος Ομάδας: 25 παιδιά και άνω.
Περιεχόμενο Προγράμματος:Χριστούγεννα! Και όλα γύρω μοιάζουν μαγικά. Στο Εργαστήρι του Αϊ Βασίλη επικρατεί πανικός. Τα ξωτικά δουλεύουν ασταμάτητα, ο Ρούντολφ δίνει οδηγίες συνεχώς κι ο Άι Βασίλης ετοιμάζει τα δώρα για τα παιδιά γελώντας και τραγουδώντας! Ένα τρανταχτό ΧοχοΧοχο ακούγεται συνέχεια και παντού. Χοχο χοχο!
To Χοχο θα κλέψω, θα κλέψω τη χαρά,
στο κάστρο θα το πάω, μακριά από τα παιδιά,
κανείς να μη γελάει Χριστούγεννα ξανά, μαύρα τα όνειρα τους,
παιχνίδια πουθενά!
Έτσι είπε η Μάγισσα ΤρικοΤρικολό και έβαλε το πονηρό της σχέδιο σε
εφαρμογή. Με το μαγικό της φίλτρο κοίμισε τον Αϊ Βασίλη, έκλεψε το Χοχο και το
φυλάκισε στον πύργο της. Ο Μικρός Σκάντζο, ο σκαντζόχοιρος μαζί με το φίλο του τον Λόχαν, ακολουθώντας τα ίχνη της μάγισσας και μέσα από πολλές περιπέτειες πασπαλισμένες με ζάχαρη άχνη, σιρόπι και σοκολάτα και με μοναδικό όπλο την αγάπη, θα καταφέρουν να ελευθερώσουν το Χοχο και η Χαρά θα γυρίσει ξανά στο σπίτι του Αϊ Βασίλη και όλων των παιδιών. ΧΟΧΟΧΟΧΟ!
To Κaleidoscopio είναι ένα Κέντρο Δημιουργίας, Μάθησης και Καινοτομίας που έχει
έδρα το Περιστέρι. Στο πλαίσιο της δραστηριοποίησης του πραγματοποιεί
Εκπαιδευτικά Προγράμματα για Παιδιά Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής
Ηλικίας (Α, B’ τάξεις Δημοτικού Σχολείου).
Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα είναι εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας –
ΙΕΠ (Αρ. Πρωτ. Φ1/ΣΔ/149684/Δ7) και έχουν σχεδιαστεί από παιδαγωγούς με
εξειδικευμένες γνώσεις για το παιδί της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας,
εμψυχώνονται από έμπειρους θεατρολόγους-ηθοποιούς και παιδαγωγούς και
συνδέονται άμεσα με τους στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος και των
Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Η προσέγγιση τους έχει ως κύριο άξονα τη Βιωματική-Ανακαλυπτική Μάθηση και
γίνεται με ποικιλία μεθοδολογικών εργαλείων όπως το Θέατρο, το Θεατρικό
Παιχνίδι, το Εκπαιδευτικό Δράμα, την Υπόδυση Ρόλων, το Κουκλοθέατρο, την
Αφήγηση και Εμψύχωση Κούκλας, τη Μουσικοκινητική Έκφραση και την
ομοδοσυνεργατική διδασκαλία.
Η υλοποίηση των προγραμμάτων δύναται να γίνει εντός της σχολικής μονάδας ή
εκτός, σε υπαίθριο χώρο, ή στο χώρο μας, Κωνσταντινουπόλεως 77, Μπουρνάζι-Περιστέρι.
Επιστημονική Υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων:
Κατερίνα Καζέλα, Δρ. Παιδαγωγικών Επιστημών τ. Σχολική Σύμβουλος και Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ60
Υπεύθυνη διαχείρισης Kaleidoscopio AMKE:
Ελεάνα Κοντογιάννη
Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις:
Τηλ. 2105742246 -6944561661
mail: kaleidoscopio.edu@gmail.com